2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Lasithi
  4. Opinions d'hotels de Agios Nikolaos
Grècia Agios Nikolaos Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Golden Apartments Puntuació: 9,3

"Apartament molt lluminós i còmode. L'esmorzar molt bé. Ben situat, fora del centre i ben comunicat amb la carretera 90 per moure't per l'est de l'illa. Molt net i l'hoste molt amable."

• Du Lac Puntuació: 8,5

"Ubicació"

• "Apartament molt nou, amb tots els serveis necessaris, i molt ben localitzat. I amb un forn de pa just a sota amb tot el necessari"

• "L’hospitalitat i el tracte de les propietàries. L’exterior i la piscina, la facilitat per aparcar i la proximitat a zones d’interès"

• Meliti Hotel (Adults Only) Puntuació: 8,3

"Les vistes al mar, bona ubicació"

• Mirabella Apartments Puntuació: 8,5

"Magnífica piscina, vistes precioses, apartament comfortable, a 3 minuts del mar caminant, jocs pels nens, molta informació turística, enjardinament molt encertat, personal molt amable. Ubicació ideal per una família."

• Mirabella Apartments Puntuació: 8,5

"Situació, tranquilitat de l'allotjament, apartaments espacios i bona piscina per refrescar-se"

• Beach Walk Luxury Suites Puntuació: 9,3

"Les habitacions estaven molt ben equipades i tot era molt nou. La atenció al client va ser molt bona!"

• Blu Acqua Hotel Puntuació: 8,3

"Un hotel molt tranquil amb acces directe a la platja. El personal molt amable i l’habitació confortable i gran."

• Emerald Lake Studios Puntuació: 9,7

"Les vistes des de l'habitació són espectaculars sobre el llac. A l'estar tan cèntric pot haver-hi un excés de soroll per l'ambient exterior, però l'habitació està ben insonoritzada per dormir amb vidres dobles i persiana. La decoració és moderna. Vam agrair la safata de fruita d'obsequi quan vam arribar (ens la vam menjar tota!). L'amfitriona és molt amable i et dona tots els consells que vulguis."

Els 30 millors hotels de Agios Nikolaos