2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Galle District
  4. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Hikkaduwa
Sri Lanka Hikkaduwa Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• YellowAppartments Puntuació: 9,4

"Espai super agradable, ideal llevar-se sentint només ocells. Tot i haver reservat només una habitació, finalment era una habitació en un apartament amb un gran balcó super agradable. Estava a 5 minuts caminant del carrer principal però en un espai super tranquil. Habitació ampla i tranquila. El Sunil molt atent i agradable, em va ajudar en tot el necessari, ideal per als meus primers dies a Sri Lanka."

• Camellia Dwelling Puntuació: 9,4

"Hikkaduwa és una població amb molt moviment, però aquí s'hi podia estar molt tranquil tot i estar molt a prop tant del tren com del bus. L'hoste és una persona meravellosa i molt amable, em va ajudar moltíssim i em va fer sentir com a casa des del primer moment."

• Tamara Motels Puntuació: 9,2

"Ubicacio Simpatia"

• Villa Red Lobster Puntuació: 9

"Et donen la benvinguda en un suc natural amb la fruita que vulguis. Et proporcionen toallola per la piscina. Esmorzar amb suc natural O fruita cafè, llesques de pa, truita, pancake i melmelada. El personal agradable."

• Guruge villa Puntuació: 9,7

"El hostel es una casa en medio de la naturaleza,muy cerca de la estación de tren y de autobuses,pero lo que convierte el hostel en un lugar con encanto,mágico es la calidez del propietario.Muy servicial,sonriente,hospitalario,cuida al máximo a sus huéspedes.Lugar para volver sin lugar a dudas"

• Elisabeth Home Hikkaduwa Puntuació: 10

"Experiència maquissima, ens va rebre amb fruita, galetes i te. I ens va acollir molt, com si fossim a casa nostra. Altament recomanable!"

Els 30 millors bed and breakfast i fondes de Hikkaduwa

segons 9.791 opinions de bed and breakfasts a Booking.com