2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka
Sri Lanka Bentota Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Esprit Bentota Beoordelingsscore: 8,6

“Super behulpzaam personeel”

• Villa Thamburu, Bentota Beoordelingsscore: 9,7

“Dat het een boetiek hotel is . Prachtige kamer uitstekende keuken en buitengewoon vriendelijk personeel.”

• Occidental Eden Beruwala Beoordelingsscore: 8,3

“De moderne, maar toch sfeervolle inrichting, zowel binnen als in de tuin. Zeer goede bedden. Erg goed eten en veel keus. De “creamy pasta seafood” vonden we echter niet smakelijk.”

• Thejan Beach Cabanas Beoordelingsscore: 7,3

“De huisjes op het strand op de foto zijn schattig, de andere huisjes zonder uitzicht op de zee zijn echt verouderd. Het eten duurde heel erg lang maar was wel de moeite waard,zeer uitgebreide kaart”

• Tree of Life Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Mooiste hotel waar wij in Sri Lanka zijn verbleven. De kamers zijn fantastisch ingericht, mooi zwembad en enorm goede service. Het eten in het restaurant was ook erg lekker.”

• Tree of Life Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Wat een prachtige plek is dit. Zoals ik al in eerdere reviews las, de foto's komen overeen met de werkelijkheid. Vooral de badkamer vond ik zo gaaf! De faciliteiten zijn echt heel goed.”

• Esprit Bentota Beoordelingsscore: 8,6

“Ligging : Op een steenworp van het station. Je kan makkelijk tot het volgend stationnetje treinen vanwaar je de trein met reservatie kan nemen naar Colombo. Het is amper 8 minuten wandelen tot de zee. Het ontbijt krijg je met een aangenaam praatje erbij. De kamer is goed en de verlichting is prima. Er is een muskietennet.”

De 30 beste hotels in Bentota