2. Opinions d'hotels de Noruega
  3. Opinions d'hotels de Nordland
  4. Opinions d'hotels de Ballstad
Noruega Ballstad Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hemmingodden Lodge Puntuació: 9

"l’interior del estudi és molt nou i maco. El bany és perfecte, el llit molt comfortable i amb vistes a les muntanyes i el cel des del llit."

• "La rebuda va ser molt bona i ens han proporcionat tot el que hem necessitat"

• Naustplassen Rorbuer Puntuació: 9,8

"Casa molt acollidora, ens ha encantat!"

• "La situació de la cabana imles vistes. El personal va ser amable i atent. La cabana estava molt ben equipada. Molt i interassant que sigui una casa de pescadors. Vam veure aguiles pescadores que baixaven a pescar al vespre."

• "Molt amables, ens van ajudar molt. Estava molt net."

• Ballstad Brygge Rorbu Puntuació: 9,5

"L’allotjament és preciós. A l’entrar té un rebedor i un lavabo. Després trobes el menjador-cuina (amb tot l’equipament) amb sortida a la terrassa amb vistes al mar, impressionant! El pis de dalt consta de 3 habitacions, totes molt acollidores. Repetiria una i mil vegades aquest allotjament. Recomanable 100%."

• Hemmingodden Lodge Puntuació: 9

"la caseta era de conte, preciós! Immillorable!"

• Solsiden Brygge Rorbuer Puntuació: 8,6

"L'habitació era molt maca, el bany molt gran i tots els immobles de qualitat"

• Solsiden Brygge Rorbuer Puntuació: 8,6

"Hem estat dues nits a una de les cases del moll de “Reinesjøen“ (Large Three-Bedroom Cottage). La casa està allunyada del restaurant i la recepció. És molt espaiosa i té tot el necessari per viure (té rentadora de roba i rentavaixelles). Vam sopar al restaurant i, tot i ser car (preus Noruega), va valer la pena perquè tot estava deliciós. El millor de tot, sense dubte, són les vistes al moll amb les muntanyes de fons."

• Lofotveggen Panorama Puntuació: 9,7

"El millor apartament de la nostra estada a les Lofoten, cuina superequipada, habitacions grans amb espai per posar les coses, sala d’estar i menjador amb vistes espectaculars. En Bente molt atent ( via missatge). Net e impecable.Un 10!!!"

Els 15 millors hotels de Ballstad