2. Opinions d'hotels de Noruega
  3. Opinions d'hotels de Noruega
Lofoten Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Fast Hotel Svolvær Puntuació: 4

"Situació"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 10

"Molt ben situat. Vam veure aurores des del mateix allotjament Rorbuer confortable i net Molt recomanable"

• FURU Hostel & Café Puntuació: 10

"Molt bon lloc, i molt bona gent"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 9

"És un complex amb molts rorbuer. Els de 2 persones (i potser també els de 4) donen al mar. El nostre era un apartament per a 6 persones i no teníem vistes. Podíem aparcar a 20 metres del nostre aparcament, dins del complexe. La situació és immillorable, davant de la típica muntanya de les Lofoten. Lloc immillorable per veure aurores, només caminàvem fins a la vora del mar, uns 50 metres, i allà vam veure les impressionants aurores. La planta baixa de l'apartament està molt bé: una enorme entrada per deixar abrics i altres, un lavabo estret i llarg correcte i una bona cuina i sala d'estar. Només hi faltava microones. La rentadora està en un espai comú dins del complex i al final no la vam utilitzar perquè ens van dir que a l'hivern es glacen les canonades i no funcionen, per tant, no hi confieu! A la planta baixa hi ha una bona habitació de matrimoni. Les altres dues habitacions són al segon pis, amb una escala d'accés molt empinada. Hi hem passat molt bons dies!"

• Lofoten Cottages Puntuació: 10

"Idil·lic. Les cabanes estan en una localització immillorable. Ben equipades i tranquil·les. Repetiria de ben segur."

• Gullesfjord Camping Puntuació: 10

"Ens vam allotjar a la casa amb bany privat. És antiga i senzilla, però ens ha anat perfecte. S'hi estava molt calent i era confortable. Constava d'una entrada, una cuina, un menjador molt gran i una habitació amb una llitera doble i un llit individual a part. Molt més gran del que pensàvem. A destacar l'indret on es troba: està al mig d'una vall amb un llac i a finals de març estava tot nevadíssim i les vistes des de les enormes finestres eren ESPECTACULARS. El lloc és preciós. Hi ha un restaurant gens car, vam demanar una pizza, que ens van portar a la casa, per uns 20€ per 4 persones! La cuina no la vam fer servir, així que no sabem com està. Els llençols i les tovalloles ens han costat 50NOK per cap, no 500NOK com posa en alguns comentaris!"

• "Encantadora casa de disseny nòrdic en un indret aïllat de tot molt tranquil i perfecte per veure aurores. L'arribada a la casa (ha de ser amb cotxe privat) va ser fàcil. La situació a Google Maps és correcte i a més a més l'amfitrió ens va donar bones indicacions (el detall de la roca al costat de la casa és clau). Les claus estan en una caixa amb codi, molt fàcil d'obrir. La casa és enorme i la zona de menjador, sala d'estar i cuina és fantàstica. Les enormes finestres permeten veure les aurores des de l'interior, això sí, apagant tots els llums. Les 4 habitacions estan molt bé, excepte la de les lliteres que no són gaire estables ni còmodes, però no ens va fer falta utilitzar-les. El petit lavabo extra va molt bé. I que hi hagi dues dutxes (al mateix plat) també és molt còmode. La cuina té tot el necessari, excepte microones. També aniria molt bé que a la casa hi hagués rentadora. Hi ha espai per aparcar dos cotxes. Si busqueu un lloc tranquil, al costat d'una platja, amb zero contaminació lumínica per poder veure aurores aquest és el vostre lloc."

• Fast Hotel Svolvær Puntuació: 6

"Res especialment. Potser la ubicació."

• "Es tracta d'un allotjament net i tranquil"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 9

"Molt bona ubicació. Les cabanes estan molt ben equipades, i força tranquil·les."

Els 30 millors hotels de Lofoten