2. Opinions d'hotels de Noruega
  4. Opinions d'hotels de Reine
Noruega Reine Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Molt bé"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 8,6

"És un complex amb molts rorbuer. Els de 2 persones (i potser també els de 4) donen al mar. El nostre era un apartament per a 6 persones i no teníem vistes. Podíem aparcar a 20 metres del nostre aparcament, dins del complexe. La situació és immillorable, davant de la típica muntanya de les Lofoten. Lloc immillorable per veure aurores, només caminàvem fins a la vora del mar, uns 50 metres, i allà vam veure les impressionants aurores. La planta baixa de l'apartament està molt bé: una enorme entrada per deixar abrics i altres, un lavabo estret i llarg correcte i una bona cuina i sala d'estar. Només hi faltava microones. La rentadora està en un espai comú dins del complex i al final no la vam utilitzar perquè ens van dir que a l'hivern es glacen les canonades i no funcionen, per tant, no hi confieu! A la planta baixa hi ha una bona habitació de matrimoni. Les altres dues habitacions són al segon pis, amb una escala d'accés molt empinada. Hi hem passat molt bons dies!"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 8,6

"Molt bona ubicació. Les cabanes estan molt ben equipades, i força tranquil·les."

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 8,6

"Molt ben situat. Vam veure aurores des del mateix allotjament Rorbuer confortable i net Molt recomanable"

• Reinefjorden Sjøhus Puntuació: 9,3

"La situació encantadora. La tranquil·litat de l'entorn. Facilitat d'aparcament."

• Sakrisøy Rorbuer Puntuació: 9,2

"La millor estança de les Lofoten per visitar la zona des de Leknes fins el poble A. Una cabana molt ben situada davant el mar, molt autèntica i reformada amb molt de gust i respectant tant materials com l'arquitectura tradicional. Molt tranquil tot l'entorn. També ben a prop un restaurant (l'inici) i botiga amb productes locals. Però a només 3 minuts ja teníem un petit supermercat. Ah i hem vist les aurores aquí mateix! Una experiència molt satisfactòria."

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 8,6

"La cabina que ens han deixat esta ben ubicada"

• Toppøy Rorbuer Puntuació: 9,2

"La ubicació és excel·lent i la cabina excepcional: equipada amb tot el necessari per cuinar i netejar, àmplia i molt acollidora. Les vistes desde la cabina són senzillament espectaculars."

• Toppøy Rorbuer Puntuació: 9,2

"Llit molt confortable i cabanya complerta per estar uns dies"

• Eliassen Rorbuer Puntuació: 8,6

"Instal·lacions noves i molt netes. Molt bona ubicació per visitar els poblets del voltant. Aparcament a la porta de l'allotjament"

Els 20 millors hotels de Reine