2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions d'hotels de Sri Lanka
Cultural Triangle Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Selyna Sky Terrace Puntuació: 10

"Magnífics dies per Kandy i l'acollida que he tingut per part de la Selyna ha estat excelent. L'habitació té el necessàri, els esmorzars són molt bons i complets i l'entorn és genial. Tots els dubtes que s'han presentat sobre visites i excursions li he traslladat a la Selyna i els ha respost amablament, a més a més, m'ha possat moltes facilitats pels horaris que escollia. Moltes gràcies per l'estada Selyna!!"

• Kandy Garden Villa Puntuació: 6

"Qualitat preu esta be, lesmorçar molt bo"

• Liyana Holiday resort Puntuació: 8

"Bona ubicació i tranquil·litat a més de bon menjar. L'habitació era força gran a l'igual que el lavabo. Vam poder deixar les motxilles abans d'entrar sense problema."

• The Brick House Kandy Puntuació: 10

"L’habitació estava molt bé, no és cap luxe però era molt confortable. L’aigua calenta funciona bé, però a Kandy tampoc és gaire necessaria. És dels llocs on més agust hem dormit. El millor de tot, la mestressa i el seu fill, son un encant, et fan sentir com si estiguessis a casa. Ens van ajudar amb els taxis per marxar a Dambulla, tot i que no el vam contractar perquè eren molt cars, ella va intentar negociar per nosaltres. També et donen un contacte perquè us vinguin a buscar a l’estació quan arribeu. Tenen informació per diversos tours a Kandy, si en voleu fer espereu-vos a arribar al hotel perquè ho fan molt bé de preu!"

• Shani Residence Kandy Puntuació: 9

"Bona relació qualitat-preu. Habitació molt correcta. Personal molt amable, ens van ajudar a gestionar problemes que vam tenir amb els bitllets del tren fins a Ella."

• The Grove Puntuació: 10

"El tracte"

• Nelu Villa Sigiriya Puntuació: 9

"La bona ubicació envoltada de natura. El restaurant mol modern amb música i bones vistes a la Sigiriya Rock. El personal és jove, simpàtic i atent. Recomanable, sense dubte!"

• ARANI HOMESTAY Puntuació: 9

"Tenen només una habitació que és gran i acollidora, està força neta. El terra de màrmol es veu molt net, i el lavabo també, amb aigua calenta i bona pressió. La família en general és molt amable, el propietari ens va portar amb el tuktuk a comprar les entrades per les ruines i a llogar les bicis (les dues per 1500rupies), a més ens va dir que podiem retornar-les al mateix hotel, també ens va ensenyar un lloc per veure el sunset. Ens van fer un sopar súper complet per 3000 rupies dues persones. Estava tot boníssim, el millor de tota l’estada. Aire acondicionat i ventilador, molt necessaris pels 40 graus que hi havia."

• Sevonrich Holiday Resort Puntuació: 9

"El personal es un amor"

• Amba Sewana Homestay Puntuació: 10

"Personal molt amable, ens va ajudar i aconsellar en tot el què feiem. L'esmorzar és increïble. Bona quantitat i tot excel·lent. L'habitació estava neta, disposava de ventilador, mosquitera i inclús tenia un calaix tancat amb clau. El lavabo disposava d'aigua calenta."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Cultural Triangle

A partir de 65.140 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com