2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions d'hotels de Anuradhapura District
  4. Opinions d'hotels de Habarana
Sri Lanka Habarana Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Levona Garden Resort Puntuació: 9,6

"Tota la família és molt simpàtica i agradable, especialment el fill gran que mira les millors opcions per a tours i per estar a gust!"

• "Les habitacions son enormes i el lavabo és molt net. La piscina és molt acollidora. L'hotel és a poca estona caminant del centre de Harabarana i amb un cop de tuktuk et pots apropar a les atraccions de la zona. El servei és molt atent en tot moment."

• Weaver Bird Villa Puntuació: 9,6

"La propietaria es molt amable. I Cuina molt bé."

• Bissa Villa Puntuació: 9,4

"Bissa Villa és un d' eixos llocs on t' agradaria allargar la teua estada. Un allotjament en amplis bungalows ben equipats que permeten una gran privacitat. Terrassa individual i zona comuna amb piscina enmig de mangos i abundants papallones. Desdejuni sota els porxos i sopars aconsellables. Els propietaris són encantadors i creen un bon ambient; sempre disposats per aconsellar. Repetiríem sense pensar-nos-ho!"

• "Ambient, tracte i menjar espectaculars. Tothom molt amable, l’esmorzar i el sopar amb plats típics i cada dia diferents. La piscina és ideal per relaxar-se després de les excursions i les habitacions tenen molt encant i els llits són còmodes."

• Go Go Green Resort Puntuació: 8,9

"Tot en general. El Roshan ens a acollit molt bé i ens a ajudat amb tot. Es un bon lloc per descansar una mica i visitar Dambulla, ..... La piscina está molt neta.i té unes vistes impressionants. L'hotel és molt bonic i està ben mantingut gràcies al personal que tenen que fan una gran feina."

• "Espectacular"

• Priyavimana resort Puntuació: 9

"Ens ha encantat la estada! En Vimal ens ha cuidat extremadament bé! Ens ha ajudat a organitzar el viatge i ens ha acompanyat ell personalment amb el tuktuk a Sigiriya, Dambulla i Polanaruwa. També ens ha organitzat el safari a Minneriya amb un conductor genial, que mirava pels animals. L’habitació molt còmoda, amb una terrasseta perfecta on ens van servir esmorzars i sopars fantàstics! Guesthouse perfecte per visitar aquesta part de les ciutats antigues. No podem més que donar les gràcies a en Vimal i la seva dona que ens han fet sentir com a casa. Si tornem a Sri Lanka, SEGUR que tornarem a casa seva!"

Els 25 millors hotels de Habarana