2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions d'hotels de Sri Lanka
Cultural Triangle Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Selyna Sky Terrace Puntuació: 10

"Magnífics dies per Kandy i l'acollida que he tingut per part de la Selyna ha estat excelent. L'habitació té el necessàri, els esmorzars són molt bons i complets i l'entorn és genial. Tots els dubtes que s'han presentat sobre visites i excursions li he traslladat a la Selyna i els ha respost amablament, a més a més, m'ha possat moltes facilitats pels horaris que escollia. Moltes gràcies per l'estada Selyna!!"

• Sigiri Saman Home Stay Puntuació: 7

"Està molt ben situat, el jardí és un entorn margnífic i l’esmorzà és casolà."

• Liyana Holiday resort Puntuació: 8

"Bona ubicació i tranquil·litat a més de bon menjar. L'habitació era força gran a l'igual que el lavabo. Vam poder deixar les motxilles abans d'entrar sense problema."

• The Grove Puntuació: 10

"El tracte"

• "Bona ubicació al mig de la natura El tracte genial I sincerament es l'únic lloc dels que em estat per sri lanka que no ens han intentat vendre coses, només ens han ajudat amb el que els hi hem demanat."

• Sevonrich Holiday Resort Puntuació: 9

"El personal es un amor"

• Nelu Villa Sigiriya Puntuació: 9

"La bona ubicació envoltada de natura. El restaurant mol modern amb música i bones vistes a la Sigiriya Rock. El personal és jove, simpàtic i atent. Recomanable, sense dubte!"

• Kandy Garden Villa Puntuació: 6

"Qualitat preu esta be, lesmorçar molt bo"

• The Green Jungle Puntuació: 3

"L’habitació neta i el personal amable."

• Amba Sewana Homestay Puntuació: 10

"Personal molt amable, ens va ajudar i aconsellar en tot el què feiem. L'esmorzar és increïble. Bona quantitat i tot excel·lent. L'habitació estava neta, disposava de ventilador, mosquitera i inclús tenia un calaix tancat amb clau. El lavabo disposava d'aigua calenta."