2. Opinions d'hotels de Finlàndia
  3. Opinions de cases i apartaments de Lapònia finlandesa
Lapònia finlandesa Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Arctic Resort Delight Puntuació: 10

"El lloc és immillorable, les instal·lacions molt be.El propietari molt pendent. No hagués pogut estar millor."

• Quality Apartments Nature Puntuació: 10

"Estava molt ben ubicat. A pocs minuts de l’estació de busos, al costat del parc de Angry Birds…"

• "Vistes molt boniques al bosc i apartament molt complert. Ample, còmode i amb sauna!!! Hem disfrutat molt."

• Niittylä Apartments Puntuació: 9

"Apartament ampli, bonic i ben cuidat. Te tot el que necessites i està molt ben situat. Hem estat genial. Una assecadora seria de 10 ja! Recomano aquest apartament per relació qualitat preu. Estem molt contents."

• "La tranquilitat, la rebuda de l’amfitrió i la neteja de l’allotjament"

• Kotilahti Puntuació: 10

"Bona situació, fàcil aparcar i ens van posar facilitats per tot. No dubtariem en tornar"

• Tiitun Tupa Ivalo Puntuació: 9

"Ubicació molt bona.Casa confortable i propietari amable."

• "La casa i la ubicació són genials. Entorn idíl·lic, molta pau. A la cuina no hi falta de res. La zona de la sala d'estar és molt acollidora, vam gaudir molt de la llar de foc. No hi havien llençols i ens els van portar a la tarda, pagant un suplement."

• Riverside luxury suites Puntuació: 10

"Lloc espectacular, amb Sauna , llar de foc , i impressionants exteriors. L'Amfitrio te cuidat tots els detalls. Lloc magnific per anar amb nens. Inmillorable.!"

• Royal Roi Apartments Puntuació: 7

"Està molt ben situat. És gran, modern i net. Ben equipat."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Lapònia finlandesa

A partir de 89.180 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com