Sporaden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Elsa Hotel Beoordelingsscore: 8

“Gastvrijheid”

• “Super hulpvaardig personeel”

• Perigiali Beoordelingsscore: 10

“Het hotel ligt op een perfecte plek. Het is rustig en schoon. Het strand is vlakbij en Skyros-stad is makkelijk en snel met de auto te bereiken. Als je het geen probleem vind om een stukje te lopen, dan is de stad ook te voet bereikbaar. De bedden, de douche en het ontbijt waren heerlijk!”

• “De prachtige ligging!”

• “Me mia leksi....iperoxa.”

• Anemos Seaside House Beoordelingsscore: 10

“De locatie! Dit overtrof alles van de vele vakantiehuizen die ik al geboekt heb. De aandacht voor details, bv de buitenverlichting die aanspringt vanaf het moment je de auto parkeert na een avondje in de taverna. Nog 2 extra aan de inkomdeur, zodat je het sleutelgat kan vinden in het donker, zou nog een klein pluspuntje meer zijn. De buitendouche! To die for! Ik ging dagelijks meerdere malen zwemmen en dan hoefde ik niet met mijn nat badpak door het hele huis naar de badkamer. Goed uitgeruste keuken. Alhoewel we de host nooit persoonlijk te zien kregen, antwoordde hij prompt via Whatsapp op onze vragen.”

• Studios Dimitris Beoordelingsscore: 8

“mooie tuin”

• “Amazing place, perfect location and the friendliest host I have ever met! Nothing was too much to ask for. I would definitely recommend this place and am actually mostprobably returning next summer! Geweldige ervaring, perfecte locatie pal achter de papadiamantisstraat, de hoofdstraat. De vriendelijkste host die ik ooit heb ontmoet. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik beveel dit appartement zeker aan en keer hoogstwaarschijnlijk volgende zomer terug!”

• Denise Hotel Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie en verblijf. Erg vriendelijk personeel”

• “Prima service van het hotel, we werden opgehaald van het vliegveld en konden al direct inchecken, om 11 uur. We kregen een grotere kamer, waar een fles wijn voor ons klaarstond. Het ontbijt was uitstekend, ruime keuze. Voor herhaling vatbaar.”

De 30 beste hotels in: Sporaden