Sporaden Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Sofia's Garden Studios Beoordelingsscore: 10

“Alles! Locatie is super mooi gelegen. Mooi uitzicht op zee. Hostes waren super vriendelijk en zijn goed ontvangen. Bij aankomst werden we al opgewacht en hebben toen de sleutels gekregen. We zijn naar de kamer begeleid en zijn geholpen met de koffers.”

• villa Hara Beoordelingsscore: 4

“We werden vriendelijk verwelkomd door de host. We kregen voor aankomst een bericht met duidelijke instructies en ook nadien konden we de host Alex gemakkelijk bereiken. Het bed was heel comfortabel. Het huis was niet te warm en het was redelijk rustig in de omgeving. Er is een gratis parking aan het huisje.”

• Villa Ariadni Beoordelingsscore: 7

“Hele vriendelijke eigenaar. Appartement had een mooi uitzicht. Beddengoed en handdoeken werden om de dag verschoond.”

• Mandaniki Apartments Beoordelingsscore: 9

“We werden opgewacht door Katharina, de zeer vriendelijke eigenaresse die ook in het pand woont. We konden gelijk naar onze kamer. Wij hadden de penthouse met mega groot terras en super mooi uitzicht. Koffie en taart stond klaar. Elke dag trouwens. Op de kamer stond water, bier en wijn. Water werd steeds kosteloos aangevuld. Nog nooit zo’n service meegemaakt! Schoonmaak was heel erg goed. Elke dag! Om de dag schone handdoeken en bed is 2x verschoond in 1 week. Werd wel elke dag fris opgemaakt.”

• Kalithea Studios Beoordelingsscore: 10

“Waanzinnig uitzicht. Mooie en goede taverna beneden bij de baai van dezelfde (vriendelijke) eigenaar Jorgos. Mooi strand nabij.”

• Kyklamino Home Beoordelingsscore: 10

“Dicht bij 2 prachtige stranden, een subliem uitzicht omringd door rust. Super vriendelijke eigenaars die meteen paraat stonden om te helpen, we voelden ons echt thuis! Alles aanwezig in het huisje. Het was prachtig! 🩵🙏🏼✨”

• Eleni Del Sol Beoordelingsscore: 9

“Super gastvrij. Heel mooi uitzicht, fijn zwembad en op loop afstand van de haven.”

• The Dream House Skiathos Beoordelingsscore: 10

“De enorme hartelijkheid en betrokkenheid van Martina, fantastische toegewijde hostess”

• Niso Skiathos Beoordelingsscore: 10

“Erg aardige familie goede bedden en zeer schoon Verhuren ook scooters en auto,s voor nette prijs en veel netter Komen hier zeker terug”

• Hellen Studios Beoordelingsscore: 8

“Ontzettende aardige, hulpvaardige man.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Sporaden

gebaseerd op 47.830 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com