Sporaden Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Skyros Panorama Studios Beoordelingsscore: 5

“-De locatie was goed en rustig, dicht bij mooi zandstranden. -De WIFI was goed -Prima (geruisloze) airco”

• Sun Accommodation Beoordelingsscore: 8

“Netjes ruime kamers centraal gelegen lekker zwembad”

• Sokaki rooms Beoordelingsscore: 9

“Mooie kamer, dichtbij alle winkels en restaurantjes maar niet midden in de drukte. Water lag klaar in de koelkast, heel aardig van de gastheer. Nette badkamer.”

• Agnantema Beoordelingsscore: 5

“Dat ik opgehaald werd van airport”

• ClubOrsa Chrysoula's Guest House Beoordelingsscore: 9

“De eerste ochtend was ik laat voor het ontbijt. Tot mijn verrassing werd er op mijn deur geklopt door de medewerkster van het Guesthouse met de vraag of ze nog wat ontbijt naar mij toe kon komen brengen op de kamer. Vervolgens kon ik verplaatsen naar een grotere kamer met patio, waanzinnig uitzicht. De accommodatie is heel knus en heeft een huiselijk gevoel. Alsof je thuis bent. De locatie is ontzettend mooi, uitkijkend over het haventje van Skiathos en de zee. Centraal mag toch rustig gelegen. Ik ben met de auto naar Skiathos gereisd en moest onverwachts terugvliegen. Mijn auto heb ik bij de eigenaresse mogen stallen, totdat ik deze weer op ga halen. Ontzettend lief en behulpzaam, niets is te veel. Echte gastvrijheid.”

• Grecos ART SKIATHOS Beoordelingsscore: 8

“De kamer/badkamer waren schoon en modern. Het hotel bevond zich in het centrum van Skiathos. Het was een prima verblijf!”

• Marialena Rooms Beoordelingsscore: 10

“Een mooie kamer met zelfs 2 balkonnetjes vlakbij de haven voor de veerboten.”

• Rooms Apostolis Beoordelingsscore: 9

“Eigenlijk alles, was fijn verblijf”

• Albatros Beoordelingsscore: 9

“Lokatie is schitterend. Zeer stil.”

• The Botanist Guesthouse Beoordelingsscore: 10

“Een fantastische ligging in het centrum van Skopelos en een super aardige host!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Sporaden

gebaseerd op 12.753 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com