2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Vis Island Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Läget”

• Apartmani Fiamengo Gästbetyg: 9

”Allt man behövde fanns. Skön säng och knäpptyst gav skön nattsömn. Skönt och lagom promenadavstånd till centrum. Parkering för bilen och hundvänligt. Trevlig värd i form av Ana.”

• House JANA Gästbetyg: 10

”Boendet är verkligen underbart charmigt med underbara trädgårdsrum att nyttja. Vi älskade också utomhusduschen intill olivträdet och tvättfatet under fikonträdet. Vår underbara värdinna som var stand in för värdparet och tog så väl hand om oss,det kommer vi aldrig att glömma !! Den underbara stranden på gångavstånd. Detta är en riktig pärla som man absolut kan tänka sig att återvända till”

• The Little Gem Gästbetyg: 10

”Cisto,perfektna lokacija objekta,ljubazni domacini. Zelim ih preporuciti svima koji dolaze u Komizu”

• Apartman Žak Gästbetyg: 6

”Bra läge vid liten strand och nära till allt”

• ComeIssa Gästbetyg: 10

”Trevliga värdar, centralt läge i Komiza”

• Corner Of Joy Gästbetyg: 10

”Allt var toppen, blev bjudna på grillade sardiner till lunch en dag”

• The Little Gem Gästbetyg: 8

”Ja den var god. Otydligt vad som ingick och priset för det. Det blev en dyr frukost, tyckte vi.”

• ”Fin ö, boende nära centrum, trevlig värdinna, härlig balkong, utmärkt kök för oss två liksom badrummet. Toppen med tvättmaskinen för svettiga kläder. Försäljare och restaurangfolk kastar sig inte över oss - skönt! Många hade en skön, trevlig och skön attityd, mycket bra! Underbart vatten 💕”

De 3 bästa hotellen i Vis Island

baserat på 261 hotellrecensioner på Booking.com