2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Vis Island Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Garden Apartments Gästbetyg: 10

”Vi blev så väl bemötta av värdinnan som fick oss att verkligen känna oss hemma. Bra sängar och trevlig uteplats/utekök.Våra hundar var med och det funkade utmärkt. Genuin del av staden och trevliga omgivningar.”

• Studio Apartments Kuljiš Gästbetyg: 10

”Välstädat, sköna sängar, fin balkong. Värden hämtade oss vid båten och gav oss många tips. Fin liten by som hade allt man behövde nära. Fina promenadstråk in till Vis.”

• ”Fin ö, boende nära centrum, trevlig värdinna, härlig balkong, utmärkt kök för oss två liksom badrummet. Toppen med tvättmaskinen för svettiga kläder. Försäljare och restaurangfolk kastar sig inte över oss - skönt! Många hade en skön, trevlig och skön attityd, mycket bra! Underbart vatten 💕”

• ”Bekvämt. Modernt. Tyst. Bra sängar. Fantastisk utsikt. Nära till allt.”

• Violet Gästbetyg: 10

”Läget, ett stenkast från färjan. Man bor bland lokalbefolkningen. Tvättmaskin!”

• Apartments SUHO Komiza Gästbetyg: 10

”Fantastiskt läge. Rent och oklanderlig service från Goran och Miroslav. Så trevligt bemötande och de frågade med jämna mellanrum om vi behövde något. Underbar utsikt över staden och nära till det man behöver. Kan starkt rekommendera!”

• Seafront Suites Maja Gästbetyg: 6

”Balkongläget.”

• Apartments Dubra Gästbetyg: 10

”Fantastisk takterrass, mysigt läge, trevlig lägenhet.”

• ”Läget två minuter från finaste stranden och takterrassen”

• Villa Kamenica Gästbetyg: 10

”Fantastisk trädgård och hjälpsamma värdar!”

De 30 bästa semesterboendena i Vis Island

baserat på 8 647 recensioner för semesterboenden på Booking.com