2. Hotellrecensioner CRO
  3. Hotellrecensioner CRO
Vis Island Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• 1901-on-sea Gästbetyg: 10

”Väldigt härligt renovera gammal skola/fabrik som hade ett perfekt läge. Mycket trevlig och hjälpsam personal.”

• Villa Kuljis Gästbetyg: 10

”Mysigt och nära till allt och i väl omhändertaget skick. Prisvärt och mycket trevligt. ”Grand Ma” ägarinnan var mycket trevlig.”

• ”En rymlig, välutrustad och väldigt fräsch lägenhet. Mycket trevlig värd som bjöd på kall citrondryck och druvor när vi kom. Nära till både strand och centrum. Lugnt och mysigt område.”

• Bella Vista Suites Gästbetyg: 9

”I ett område som var rätt slitet så dök denna pärla upp. En relativt nyrenoverad och fint ställe som var väldigt rymligt med en megastor balkong. Läget till matbutik och ”gågata” med restauranger var nära. Trevlig personal och mottagande. Poolen var ett extra plus och hade inte varit några problem att stanna längre på denna plats.”

• Villa Bellevue Gästbetyg: 9

”Trevligt värdpar som fixade olika frukostar varje morgon, mycket service inriktade. Frukost terass med vy över havet vid solig morgon. Hämtning och avlämning vi färjan om du ville ha det.”

• Vila Rosa Gästbetyg: 9

”Ett bra boende med centralt läge till färja, bad och restauranger. Ett plus för en välkomnande värd!”

• Mira Sea Front Guesthouse Gästbetyg: 10

”Lägenheten med den fina balkongen var helt fantastisk. Värden svarade snabbt och värdens mamma som gav oss nyckeln var väldigt snäll. Det gemensamma köket fungerade utmärkt även om vi åt ute några kvällar. Inget att klaga på.”

• Barba Ante Gästbetyg: 9

”Centralt, vackert och pittoreskt, bra luftkonditionering, fint badrum. En mycket trevlig värd som servade oss så bra. Tyvärr glömde vi lämna dricks, vi åkte från Vis så tidigt på morgonen så vi var nog inte riktigt vakna! Rekommenderas!”

• Vila Rosa Gästbetyg: 10

”Det låg väldigt bra till!”

• ”Jättefint rum med bra utsikt över staden. Fantastisk frukost från restaurangens frukostmeny”

De 20 bästa B&B-boendena och värdshusen i Vis Island

baserat på 3 925 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com