2. Opinions d'hotels de Filipines
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Visayas
Visayas Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Cozy Inn Mactan Puntuació: 6

"El personal molt amable."

• Stella'z guesthouse Puntuació: 10

"M’ha agradat tot! Habitacions netes, comodes, llits amb cortines, aire condicionat… pel preu, no se que mes es pot demanar. No serveixen esmorzar, pero te una cuina ideal per preparar-te tu mateixa menjar. Prop de restaurants, dive centers i la millor zona d’snorkel de l’illa. El personal molt amable i atent a qualsevol cosa que puguis necessitar, en especial la Tintin i Monik! Son les millors. Reserveu amb antel·lacio que l’habitacio compartida estava cada nit fully booked!!"

• 1peace beach resort Puntuació: 7

"El millor del resort són les vistes just davant la platja. Ubicació excepcional. L’habitació compartida es espaiosa, poc practica perque els lavabos son al pis de baix, però bé Es ideal si vols quedar-te al resort i no moure’t d’alla, desconnectar de tot. Serevixen menjar a tots els apats (car pel meu pressupost per això no vaig fer-hi cap apat)"

• "És al mig de la natura,molt tranquil i clima suau. El menjar molt bo també."

• Villa Juan y Exequila Puntuació: 10

"El millor allotjament qualitat-preu d’Anda! No esperava gran cosa perquè realment era molt barat, i em vaig endur una grata sorpresa!!! Llit gran, habitació i labavo molt net, aire condicionat… no se què mes es pot demanar a filipines. Molt ben situat, es pot arribar a peu a l’estació de busos, el mercat i basicament al centre del poble. El personal que em va atendre molt amable i servicial, disposat a ajudar en tot."

• Water to Forest Ecolodge Puntuació: 9

"La localització enmig del bosc i al costat del riu Loboc és fantàstica."

• JUNLYN APARTELLE Puntuació: 9

"El personal és molt amable i ens han ajudat en tot. L'esmorzar molt bé 👍"

• 3 Sisters Guest House 2 Puntuació: 9

"No està lluny del centre i és tranquil."

• SUNSHINE PARADISE Inn Puntuació: 8

"Habitación planta baixa al jardín, molt com a casa, amb jardín gran i aprop del centre, quan saps el camí..."

• Uptown Guesthouse Puntuació: 9

"El lloc està molt arreglat, net, llits còmodes, tens aigua per reomplir l'ampolla a l'habitació i estris de cuina...molt be! Justin és un encant, ens va ajudar en tot i es va preocupar per nosaltres, repetiria!"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Visayas

A partir de 44.321 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com