Siirry pääsisältöön
  4. Lara – hotelliarviot
Turkki Lara Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Baia Lara Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,4

”Raavintolan tarjoilijoiden palveluasenne oli pääsääntöisesti hyvä, sekä iltaohjelmat toimivat myös lapsille”

• ”Itse paljon matkustelen ja haluan varsinkin lomareissuilla hotellin pitää olla hyvä. Tämä täytti hyvin odotukset. Olin samalla reissulla 2 muussakin 5 tähden hotellissa jotka ei lähelläkään tätä tasoltaan. Hyvä paikka sille joka haluaa, että loma ei mene pilalle heti hotellin nähtyään!”

• ”Ateriat kaikki loistavia, erittäin ystävällinen henkilökunta, alue hyvin suunniteltu, ranta loistava, palvelut hyvät”

• Trendy Lara Arvioiden pistemäärä: 8,8

”Hotelli moderni ja siisti.”

• Miracle Resort Hotel Arvioiden pistemäärä: 8,4

”Aamianen oli erinomainen”

• ECHINUS HOTELS Arvioiden pistemäärä: 8

”Tämän hotellin valitseminen oli todella hyvä päätös. Kaikki meni täydellisesti ja ylitti odotukseni. Hotellin sijainti, palvelun laatu ja ilmapiiri olivat todella upeita. Henkilökunta oli erittäin avulias ja vieraanvarainen. Huoneet olivat siistejä ja mukavia, ja tilat hyvin hoidettuja. Odottelen jo innolla uutta yöpymistä tässä hotellissa. Suosittelen sitä kaikille sydämestäni.”

• Lara Beach Homes Arvioiden pistemäärä: 7,1

”Monipuolinen aamiainen. Lähellä kenttää aikaiseen ja myöhäiseen lähtöön. Hinta laatusuhde kohdallaan. Ystävällinen palvelu. Taksi minuutissa paikalla.”

• Grand Park Lara Hotel Arvioiden pistemäärä: 8

”Siisteys ulkotiloissa. Lapset voi huoletta olla avojaloin.”

• Lara Garden Hotel Arvioiden pistemäärä: 7

”paika oli aika siisti”