2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Ha Giang
  4. Hotelbeoordelingen Ha Giang
Vietnam Ha Giang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Bluestone Lodge Beoordelingsscore: 8,9

“Heerlijke ruime douche en kamer! Heel aardig personeel.”

• Sun Hà Giang Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prima verblijf. Hebben er een paar uur geslapen voor de ha giang tour. Konden ‘s nachts na de nachtbus inchecken erg fijn.”

• Sky Bay Ha Giang Beoordelingsscore: 9,1

“Prachtig ruime en schone huisjes op een afgelegen plek met uitzicht op de bergen. Een mooi zwembad en voldoende mogelijkheden voor eten en drinken. Vriendelijke mensen.”

• Ha Giang Hostel Beoordelingsscore: 9,1

“Voor de prijs kun je niet beter krijgen! Communicatie fijn, inchecken was zelfs mogelijk midden in de nacht (4:00 am), schone kamer, ontbijt erbij, regelen ook ha giang loop tours (wij hadden groep van 7 personen dus mega fijn) en achteraf zelfs nog een shirt van de ha giang loop tour gekregen. Ook regelde ze vervoer van en naar het hostel naar volgende/vorige bestemming.”

• “Vriendelijkheid van het personeel. Wij hebben de Ha Hiang loop via hen geboekt; dit was het absolute hoogtepunt van onze reis! Ik het het iedereen aanraden om de tour via Odyssey te boeken! Drivers rijden veilig en rustig en de homestays onderweg waren ook prima! Na de tour mochten we gebruik maken van de douche en kregen we nog een cadeautje voordat we in de bus vertrokken richting Sa Pa.”

• Ha Giang Hostel Beoordelingsscore: 9,1

“Prima locatie en prima voor een nachtje voor of na de Ha Giang Loop.”

De 30 beste hotels in Ha Giang