2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av ferieboliger i Andalucía
  4. anmeldelser av ferieboliger i Fuengirola
Spania Fuengirola Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Det var rent og pent. Leiligheten hadde perfekt beliggenhet. Utleier var veldig opptatt av at vi skulle trives og var veldig hjelpsom.»

• «Sentralt, lett tilgjengelig. Ble tatt i mot av en svært trivelig resepsjonist (finsk/spansk) som hilste hver gang vi gikk forbi. Vi fikk tildelt rom med en gang selv om avtalt tid var 5 timer senere.»

• «Veldig åpent og rent det føltes ut som om vi var de første som bodde der, hadde alt av fasiliteter og alt nå nærme leiligheten.»

• «Alt med unntak av bassengområdet som dels ikke ble rengjort, dels var slitt (grønt gulv) og med halvparten av solsengene under enhver kritikk»

• «Beliggenheten var perfekt. Supert med terrasse ned mot havet. Fint at der var vaskemaskin for klær. God plass til 2 voksne + 4 barn i leiligheten.»

• «Alt men noen store minus, se under»

• Apartamentos La Jabega Omtalescore: 8

«God beliggenhet til både strandliv og byliv. Gode spisesteder og utmerket renhold over hele Fuengirola. Sykkelutleie like ved.»

• «Det var stille, rent og god beliggenhet. Flott uteområde og godt utstyrt kjøkken. Gode senger.»

De 30 beste ferieboligene i Fuengirola

vurdert ut fra 57 697 anmeldelser av ferieboliger på Booking.com