Beoordelingen over Marvell Club Hotel & Apartments 3-sterren

Avda. Des Caló s/n, 07839 San Antonio Bay, Spanje

#7 van de 36 hotels in San Antonio Bay

Vriendelijk personeel geven goede tips qua restaurant en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De omgeving is niet zo mooi maar wij hadden een auto en dan rij je overal heen.

Vriendelijk personeel geven goede tips qua restaurant en uitstapjes. Ontbijt was super, hotel is heel schoon mooie ruime kamers en goede WiFi

Het personeel was uitermate vriendelijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het personeel was uitermate vriendelijk. De locatie buiten het hotel was niet zo attractief. Het niveau van de aangeboden ontspanning 's avonds was niet van een al te hoog niveau. Prijs versus kwaliteit is dit hotel aan te raden.

Wat zit er toch een waanzinnig mooie accommodatie verscholen...
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

De beachbar wordt maar door 1 persoon bemand. Zeker rond lunchtijd loopt die persoon de poten uit zijn lijf (dikke compliment hiervoor) maar je zou verwachten dat er iemand bij springt vanuit het hoofdgebouw. We hebben hierdoor ruim een uur moeten wachten op 2x hamburger en 2x sandwich maar ach het is vakantie dus haast hebben we niet maar dit zou wel een verbeterpuntje kunnen zijn!

Wat zit er toch een waanzinnig mooie accommodatie verscholen achter de entree die anders doet vermoeden. Bij aankomst zou je dit niet verwachten wanneer je de voorzijde van het hotel nadert. Personeel echt bijzonder vriendelijk, kamers onwijs schoon, iedere dag schone handdoeken en ook buiten rondom het zwembad alles zeer schoon. Ontbijt was ruim voldoende en van goede kwaliteit met voldoende variatie. De omgeving rondom het hotel vindt ik persoonlijk een min punt aangezien je er alleen maar pubs en kleine stand artikelen winkeltjes treft maar wij huren altijd een auto en verblijven daardoor toch nooit in die omgeving. Ook heeft het hotel niet direct een strand voor de deur maar ook daar gebruiken wij altijd de auto voor om de mooiere stranden die het eiland kent te bezoeken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar gezien de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de accommodatie!

Vriendelijk personeel en goed eten, fijn ligging achterom...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ligging vanuit de voorkant, het is gelegen aan een soort van uitgaansgebied.. in mijn ogen lelijke kroegjes, luidruchtig en smoezelig. In de avond tussen 22:00 en 00:00 op sommige avonden geluidsoverlast, zelfs hoorbaar tot op hotelkamer (harde muziek). En soms gasten die luidruchtig door de gang naar hun hotelkamer lopen na een avondje stappen met iets teveel drank op. Wellicht neemt het in het hoog seizoen toe, maar dat weet ik niet zeker, gezien nu eind mei is. By the way, met oordopjes voor de lichte slaper mijn inziens goed te doen. De positieve zaken maken het zeker goed.

Vriendelijk personeel en goed eten, fijn ligging achterom qua zwembad en zitgelegenheid op terras.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heerlijk lang weekend gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Om het hotel (buiten het terrein) was het wat meer Spaans. Rommelig en vuil. Het strand (rotsen) waren bezaaid met zooi. Niet echt een leuke plek om te genieten. Buiten het bereik van het hotel want dit is niet hun terrein. Maar je ziet het wel. Verder zit het aan een straat met uitgaans gelegenheden. In deze periode viel het best mee met de herrie maar in het hoogseizoen zeker niet ideaal

Alles zag er zeer netjes uit. Netjes schoon en zonder gebreken. Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een goed verblijf op een goede locatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

In het appartement waren geen keukendoeken en afwasspullen aanwezig.

Het ontbijt was goed. De kamer was mooi en schoon. Iedere dag schone handdoeken. Parkeren kon gratis bij het hotel.

We hadden mooie en ruime kamers.
    • Dubbele Superior Tweepersoonskamer

Het eten viel tegen. De keuze was eerder beperkt en teveel fastfood. De buurt vond ik ook niet zo aangenaam. Het is een echte uitgangsbuurt naar mijn gevoel wat marginaal.

We hadden mooie en ruime kamers. Alles was er erg proper. Het personeel was zeer vriendelijk. Mooi zwembad en prachtig zicht op zee.

Klasse hotel met veel faciliteiten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de ligging van het hotel beviel ons niet zo. Veel 'standaard bars en restaurants' met weinig uitstraling. Geen Ibiza gevoel in dit deel. Deze bars trekken veel Engelsen aan zodat het al snel overkomt alsof je ergens anders bent dan op Ibiza. Geen probleem geweest voor ons overigens - gewoon in de auto en een paar kms rijden! Verder waren de bedden zeer hard te noemen - zeer persoonlijk natuurlijk echter voor ons te hard dus wat minder geslapen. Voor stellen met kinderen boven de 13 jaar wat minder faciliteiten - is een complex met faciliteiten voor kleinere kinderen.

Service van het hotel was zeer goed te noemen - personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. In het hotel was alles zéér schoon - iedere dag werd er grondig diverse malen schoongemaakt. Het buffet (ochtend en avond) was goed met veel variaties en niet alleen maar 'standaard eten'. Kamers groot en geen last van geluid. Voor jonge kinderen ook diverse animaties (overdag en avond). Twee zwembaden met voldoende ligmogelijkheden (bedjes). Wat men heel goed doet in dit hotel is dat neergelegde handboeken in de ochtend meteen door het hotelpersoneel verwijderd worden. Dus niet van de praktijken dat er bedjes zogenaamd bezet zijn een groot deel van de dag met alleen een handdoek.

Uitstekende accommodatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er was een hele kleine afval-emmer.

De kamer had een prachtig uitzicht op zee. Kamer was van alle gemakken voorzien. Ruim opgezet. Uitstekende bedden. Zeker een accommodatie om naar terug te keren!

Heerlijk luxe resort in een 'engels' georiënteerde en gedateerde omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Er was niet gereageerd op een kamerverzoek. Ook al is het druk, kunnen ze hier minstens een reactie op geven. De airconditioning werkte de eerste dag niet goed waardoor het niet uit te houden was op de kamer, het werd de tweede dag gemaakt. Het zou fijn zijn als dit gecontroleerd wordt voordat gasten aankomen en de kamer een fijne temperatuur heeft bij aankomst. De niet zo nette omgeving aan de straatkant, de shooters bar aan de overkant :( zonde van dit mooie resort en zorgt voor behoorlijk wat geluidsoverlast in de avonduren. Gelukkig hield het om middernacht op. De keuze voor halfpension vonden wij beperkt en drankjes waren niet inbegrepen. Ontbijt was tot 10:30 uur. Als ik terug zou komen zou ik geen halfpension meer bij boeken. De slaapbank is erg hard, geen apart slaap kussen werd daarvoor geleverd. Slapen in woonkamer erg gehorig voor alles op de gang.

Het zwembad en aparte kinderzwembad aan de zeekant! Alsof je in een heel andere fijne omgeving bent dan de ruigere straatkant aan de andere kant van het hotel. Super geschikt voor kinderen, grote zwembad loopt langzaam van ondiep naar diep. Overal super schoon, hygiënisch en luxe! De gerenoveerde luxe appartementen, mooie badkamer, super tv (ook al maak je daar weinig gebruik van). Het gratis gebruik van mooie strandlakens en antislip sokken voor het kinderzwembad tegen een borg betaling. De aangrenzende supermarkt! Met alles wat je nodig hebt! Goede en gratis wifi. Bus en bootverbindingen naar mooie stranden naast de deur.

Heerlijk verblijf gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Mooi, schoon complex. Vriendelijk personeel. En dat er genoeg bedjes bij het zwembad was.

Personeel zeer vriendelijk, super schoon hotel, heerlijk...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Grenst niet aan een mooi zandstrand, slechte harde bedden

Personeel zeer vriendelijk, super schoon hotel, heerlijk zwembad

Zeer aan te raden voor gezinnen met (jonge) kinderen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De internet verbinding was erg traag.

kind-vriendelijk, erg schoon, het hotel is nog in nieuwstaat.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Relaxed, ingericht op comfort en ontspanning.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kan niks bedenken, het complex sluit half oktober.

Heel mooie accommodatie, schoon en heerlijk zwembad. Half pension prima.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

geweldig hotel waar je heel veel waar krijgt voor je geld!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

helaas geen zeezicht, maar ook geen moeite voor gedaan!

vriendelijk personeel, ontbijt en mooie ruime kamer die dagelijks goed schoon gemaakt werd!

Aanrader. Zeker voor gezin met kinderen

Zit plaatsen bij ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fantastisch complex met schitterend uitzicht op zee.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Iedere keer apart betalen voor consumptie en eten.

Hygiëne,ontbijt en zwembad uitstekend

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Super hotel

Zwembad

Sober hotel vanaf boulevard
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Parkeer gelegenheid is slecht Badkamer slecht warmwater en weinig toilet ruimte Ontbijt te simpel

Dat ik uit het hotel kon

Prima ontbijt, mooie ruime kamers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prima ontbijt, mooie ruime kamers. Prachtig zwembad.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.