2. Opinions d'hotels de Jordània
  3. Opinions d'hotels de Aqaba Governorate
  4. Opinions d'hotels de Wadi Rum
Jordània Wadi Rum Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hasan Zawaideh Camp Puntuació: 8,8

"Sobretot el bufet, tenen molta varietat i està bo. El personal és molt amable i el parking queda al costat de l’hotel."

• Bedouin Nights Camp Puntuació: 9,7

"Experiencia brutal, amb un tracte personal dels beduins increible. I molt barat! Recomanem tour jeep de mínim 4 hores per veure-ho tot. Khaled fue muy amable con nosotros."

• Desert guide camp Puntuació: 9,4

"El personal i el menjar que era deliciós. El jeep tour amb el nostre guia Ali Jackson que ens va ensenyar llocs preciosos del desert."

• Wadi rum sand Delight camp Puntuació: 9,7

"Un dia fantàstic amb Eid.Varem fer tot el dia amb jeep per visitar el fantàstic Wadi Rum.Ens va oferir dormir a una cova per veure les estrelles i ens va agradar molt.Ho recomanem."

• Wadi Rum Dream Camp Puntuació: 9,5

"Ha estat un luxe dormir, menjar i conèixer els atractius del desert jordà en el campament de WADI RUM DREAM. Sense cap dubte repetiríem l'experiència: @elsviatgesdelanora ho recomanem!"

• Wadi Rum Sky Tours & Camp Puntuació: 9,6

"Vaig triar aquest camp perquè era quasi bé el més allunyat de l entrada del centre de visitants i no hagués pogut escollir millor, mentres hi arribes pots veure la majestuositat del desert. Des de el moment que vaig fer la reserva, en Suilaman es va posar en contacte amb mi per wsp i qualsevol dubte em contestava immediatament. El tour el vaig fer amb ell i va ser perfecte a un preu molt bo, penseu que si ho contracteu amb ells, el trasllat des de el centre fins al camp és gratuït . La habitació perfecta i un bany impecable. Tan l: esmorzar com el sopar van estar de lo més bé i el personal molt atent. El te que va oferir Suilaman i el seu company fet al costat de una roca, després de la posta de sol, el recordaré sempre. Per cert, em vaig enterar que tenen taxis des de Petra al Wadi Rum o a la inversa a un preu molt interessant, jo ja el havia contractar per tot el viatge. També li dono gràcies a Suiliman per l' ajuda que em va donar amb un problema amb el meu taxista."

• Desert Magic Camp & Resort Puntuació: 9,3

"Tot! El personal molt amable i resolutiu. La ubicació molt bona i el menjar boníssim!!!"

• Bedouin Nights Camp Puntuació: 9,7

"No sé ni per on començar... tot va ser genial. El campament és perfecte, el personal és encantador i el lloc és ideal. Vem passar-hi dues nits i si fos per nosaltres n'hi hauriem passat moltes més. En Mohamed i la resta de l'equip es preocupen sempre per tu i intenten que estiguis a gust i no et falti de res. La meva filla es va fer mal al peu i van ajudar-nos en tot el que van poder (també volem agraïr a l'altra familia de Chicago que ens va ajudar). Els lavabos són molt millors del que pots imaginar, nets, grans, funcionals, amb bona aigua calenta... un 10. Vem fer un magnífic tour d'un dia amb Jeep pel desert i ens van preparar un dinar genial en un racó perdut del Wadi Rum. No voldria deixar de parlar del menjar... vem fer-hi dos sopars i dos esmorzars i també els vem trobar super deliciosos. Ja per acabar, i com a resum, no us enganyaré si us dic que ens vem emocionar una mica de camí al poble, no voliem marxar d'allà..."

• Desert guide camp Puntuació: 9,4

"Todo, la experiencia es inolvidable, el entorno espectacular, el staff de 10, Hussein muy atento, su hermano Naif lo mismo, el cocinero cocina espectacular y el campamento tiene todas las comodidades y está muy limpio. Una pasada"

• Wadi Rum Bedouin Camp Puntuació: 9,5

"perfecto"