2. Hotelbeoordelingen België
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Antwerpen (provincie)
Antwerpen (provincie) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Luxury Suits Historic Center Beoordelingsscore: 7

“Centraal gelegen”

• Luxury Suites Central Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• Arass Hôtel & Business Flats Beoordelingsscore: 5

“Ligging hotel”

• “Het was een groot appartement. Het was ook in een nette staat. De slaapkamers waren in een propere staat, met opgemaakte bedden en handdoekjes. Ook werkte de wifi heel goed. De douche werkte ook heel goed.”

• “Mooie locatie”

• Villa Einstein Apartments Beoordelingsscore: 9

“We hebben een super leuk verblijf gehad in Villa Einstein, alles was naar wens en de host Eli is super behulpzaam en vriendelijk. Wij mochten zelf eerder het appartement betreden. De locatie is ook een aanrader, zeer dicht aan het centraal station. Wij gaan zeker terug als we nog eens naar Antwerpen komen.”

• PREMIER SUITES Antwerp Beoordelingsscore: 8

“Prachtige kamer, goede ligging, schoon, parkeergarage er direct naast, ontbijt was prima.”

• Smartflats - the Brooklyn Antwerp Beoordelingsscore: 1

“De ligging. Het ligt redelijk Centraal gelegen.”

• Sunparks Kempense Meren Beoordelingsscore: 3

“Behulpzaam personeel. Zwembad ok”

• The Capital Street Triplex Beoordelingsscore: 7

“Wat een prachtige en grote ruimte, voorzien van veel bedden, ramen en verlichting. Ik heb genoten van de ruimte en de binnenplaats, de rust en zo midden in het oude centrum. Ik kom zeker terug om tot rust te komen. Het inchecken ging gemakkelijk in het nieuwe centrum en de uitleg is prima. Het wachtwoord van de wifi is via de klantenservice op te vragen”