Axarquía Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Finca Flor Beoordelingsscore: 10

“Ons verblijf bij Keith en Nicky was super! Heel vriendelijke mensen en ze doen alles om het u zo aangenaam mogelijk te maken. Ze respecteren onze privacy waardoor het zwembad voor ons alleen was en het terrasgedeelte eveneens. Uitgebreid ontbijt, klaargemaakt door Nicky volgens onze wensen, stond klaar op het terras op het tijdstip dat we gevraagd hadden. Op dit adres kom je echt tot rust. We komen zeker terug!”

• Casa Bambu-ApartResort Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht en de eigenaren. Het ontbijt en het terras. Het zwembad.”

• La Casa del Burro Beoordelingsscore: 10

“De locatie, de rust maar toch binnen 10-15 min in Nerja met de auto, de gastvrijheid.”

• Hostal Casa Mercedes Beoordelingsscore: 9

“Geweldig ontbijt Zeer vriendelijk personeel”

• “De plek is fantastisch. En dichtbij van het strand. Daarnaast is Marcela een fantastische host. Marcela laat je thuis voelen.”

• Pensión Sevillano Beoordelingsscore: 6

“Locatie in centrum was prima.”

• Abril Nerja Beoordelingsscore: 8

“De kamer was ruim, De eigenaresse was erg vriendelijk ze gaf goede uitleg over waar alles was en hoe je het beste kunt lopen.”

• Encanto Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Sfeervol en charmant ingericht huis midden in levendig Canillas de Aceituno. Fijne hosts. Heerlijk ontbijt.”

• Casa Montaña Vélez-Málaga B&B Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke plek als je even uit de drukte wil zijn. Fijn klimaat. Mooi uitzicht over de heuvels, natuur en de zee in de verte. Zwembad. Ruime kamer. Hele leuke gastheer (Dirk) en gastvrouw (Ana). Dirk kookt heerlijk. We hebben een mooie tocht gewandeld met tussenstop in authentiek dorpje met Dirk en een ander stel die in de B&B verbleven. Fijn sfeertje met elkaar.”

• “De gezellige sfeer, gastvrouw Natalia die nuttige tips gaf, het zwembad, de honesty bar.”