2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner Cornwall
Cornwall Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• The Land's End Hotel Gästbetyg: 6

”Det enastående läget”

• ”Allt!!! Utsikten, miljön, maten, personalen. Jag önskar att alla fuck en chans att uppleva detta magiska stället👍”

• White Hart Hotel Gästbetyg: 8

”Fräscht, mysigt, mycket god service, frukost, mat.”

• The Crown Inn Gästbetyg: 10

”Charmigaste Inn i England! 1100-tals Inn med toppenrestaurang (jag gillar eg inte vanlig engelsk mat med detta var riktigt bra). Ljuvligt o knäpptyst rum med med William Morrisgardiner. Ett av två rum med två enkelsängar i sött eget litet hus. Mkt trevlig o tjänstvillig personal. Jag har bott på massa charmiga ställen i England med detta vinner överlägset bästa Inn!”

• ”Fantastiskt läge! Jättevacker miljö. Lugnt och skönt.”

• Blue Room Hostel Newquay Gästbetyg: 10

”Toppen läge trevlig trädgård Nara centralstation Vanliga hjälpsamma agare Utmärkt fick också vara sjalv I rummet Toppen vistelsa Kommer gärna återkomma”

• Legacy Hotel Victoria Gästbetyg: 9

”Det är ju lite Fawlty Towers men på ett bra sätt. Läget är grymt och hotellet är så charmigt. Trots stormen Cathleen var det varmt och mysigt i rummet. Badrummet var fräscht och nyrenoverat.”

• OYO Minerva Guesthouse Gästbetyg: 10

”Bemötandet och gästfriheten. Otroligt måna om gästerna. Ett extra plus för Trappräckena. Mycket god frukost och glutenfri”

• ”Nära tåg o buss. Jättefint, trevlig, hjälpsam personal och väldigt god mat i puben.”

• Great Western Gästbetyg: 7

”Trevligt hotell! Härlig utsikt från bar/restaurang! Sköna sängar!”