2. anmeldelser av hoteller i Thailand
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Phang Nga Province
Phang Nga Province Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Khaolak Relax Eco Resort Omtalescore: 8

«Trivlig resort med fin hage og en liten pool. Store rene rom med en terass. Bra frokost. Eier er veldig hjelpsom med bokningar, motorcykelleie etc. Trivlig personal.»

• «Frokosten er helt spesiell med frisk pasjonsfrukt, hjemmelaget syltetøy og deilig kaffe. brødet blir ristet over kull og er alltid sprøtt og godt! Dette er fjerde gang vi bor på Moken og det sier sitt!»

• «Annie er en veldig hyggelig vert som førsøker å gjøre alt for at du skal ha et fint opphold. Veldig fin bungalow med alt du trenger, koselig veranda med hengekøye som du kan slappe av i på kveldene. Vi leide scooter av Annie, denne var i god stand og fungerte utmerket hele turen.»

• Khaolak Hillside Villa Omtalescore: 8

«Veldig bra utsikt. Sentralt og rolig. De var veldig behjelpelig når flyet mitt endret seg.»

• Khaolak Hillside Villa Omtalescore: 7

«Tolle Lage nettes Personal.»

• Phang Nga Viewpoint Omtalescore: 10

«Naturen rundt er nydelig og personalet er veldig hjelpsomme. De snakker ikke perfekt engelsk, men de prøver hardt😁 di har mopeder på stedet for 300bath per dag. Det går også en hest fritt rundt på stedet. Kjempeflott sted å være om du liker det stille og rolig. 10/10 Anita er en kjempe vert! Det er også masse forskjellige aktivitet i området.»