2. Opinions d'hotels de Geòrgia
  3. Opinions d'hotels de Samckhe Javakheti
Samckhe Javakheti Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Art-Seg Puntuació: 8

"L'habitació era molt gran i l'hotel està molt ben situat en el centre d'Alkhalkhilakhi Te un punt retro soviètic que li dona un caràcter bastant peculiar i diferent a la resta d'hotels que es troben a Georgia"

• Kesi’s House Puntuació: 10

"Tot fantàstic la casa esta ben equipada, ens van acollir molt bé, lloc agradable amb una mica de jardí. Una estada molt còmode."

• Borjomi Inn Puntuació: 8

"Els amfitrions són molt amables. L’habitació és petita però té tot allò necessari. El wifi funciona molt bé. La terrassa té una vista panoràmica a tota la ciutat."

• SADA Guesthouse Puntuació: 10

"Està super a prop de la entrada a Vardzia. Al costat del riu i rodejat de natura. Te un bon restaurant molt a prop. També hi ha un gos molt simpàtic! Tot i que vam arribar tard ens van atendre molt bé, al matí ens van donar cafè i suc de tarragona, tot bonissim."

• Old Rabati Puntuació: 8

"L’esmorzar i la terrrassa"

• Hotel Almi Puntuació: 10

"Propietari molt acollidor i amable. Ens ha ensenyat el seu celler i ens ha regalat una ampolleta de vi que prepara ell mateix. Al vespre hem passat molt bona estona al jardí amb amics i ens ha ofert pa, embotits i cervesa artesana. Conversa molt agradable. Instal·lacions noves i netes."