2. Opinions d'hotels de Equador
  3. Opinions d'hotels de Equador
Sierra Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• The Secret Garden Puntuació: 10

"La comida, el ambiente y la vista son espectaculares"

• "L’atenció del personal. Sobretot de Jesús, Raul I Alejandra."

• Friends Hotel & Rooftop Puntuació: 9

"Situació perfecte al centre històric, però un carrer molt tranquil. Molt net. Personal molt amable, Jale ens va donar informació molt útil i disposada a ajudar"

• "Vista espectacular"

• "Ha sigut la tercera vegada que dormim a l’hostal Terra Premium. Com sempre el personal és molt amable i ens van guardar una maleta durant 4 dies ja que vam anar al Yasuní. Tot estava super net. L’ubicació està molt bé també, a uns 10 min amb cotxe del casc antic i amb restaurants a la vora. Tornarem!"

• Mochiliers Hostel Puntuació: 6

"Molt cèntric. Personal amable i disposat a ajudar en tot moment."

• "Personal molt amable i atent. L’habitació tenia tot el que necessitàvem. Vam dormir una nit només ja que estàvem de pas i va anar tot molt bé."

• "La nostra estada al Terra Premium Hostal ha sigut excellent. El personal és molt amable i ens ha ajudar sempre amb tot. L’habitació estava neta. Vam demanar d’utilitzar el servei de parking ja que teníem el nostre cotxe de lloguer i aixó és un plus. Moltes gràcies per tot!"

• Community Hostel Alausi Puntuació: 10

"Tot fantàstic!!! Don Marco es una persona excepcional: atent, amable, solidari....un Mestre! El Hostel es meravellós, ultranet, comfortable i super ben situat, un somni!!! Moltes gràcies per aquesta estada fantàstica"

• "TODO"