2. anmeldelser av hoteller i Thailand

8,6

• WiFi (gratis)

7,5

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 2

• Vurdert: 6. april 2024

8,0
    «Et fint opphold . Kommer helt sikkert tilbake . Anlegget er litt landlig , Topp plassering .»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Deluxe
    • Bodde 1 natt

De som hadde med vedlikehold av anlegget skulle vært pålagt , og ta vare på anlegget . Vi opplevde at klima anleggene på rommene vare lite effektiv for at filtrene var helt tette . Jeg og min kamerat vasket filtrene selv for og få levelige temperaturer på to rommene som vi leide . jeg tok det opp med jentene i resepsjonen, og de påla deres mannskap og rengjøre filtrene på alle rom . Vi flyttet rom etter en måned , kom over til neste rom meg helt tette filtre . Da ble jeg sint , for det var veldig varmt på rommet . De er så sløve med vedlikehold . Anleggene bruker mye mere strøm når filtrene er tette . Veldig lite økonomisk drift , jeg forstår ikke at de ikke pålegges med måntlig rengjøring prosedyrer av klima anlegget . Toalett rull holdere er løse på de fleste rom fordi mangel på vedlikehold .Kunne og vært bedre rengjøring av rommene . Det skulle vært forbud skilt for og røke marijuana på hele hotell området . Ellers er det lite lukt av marijuana i Phuket , så jeg skjønner ikke at ikke hotellet gjør mere for og få bukt med problemet . En forferdelig lukt som gjorde at jeg måtte rømme terrassen når det ble røkt . enkelte uker ble det røkt mye . Tok opp med jentene , da ble det bedre . De hadde en veldig vanskelig jobb , som jeg syntes de gjorde veldig bra . Det er ledelsen som må sette opp skilt , slik at det ikke røkes marjiuana på hotell området . Jentene kan ikke gå rundt og få folk slutte med det hele tiden . De gjorde topp score på alle punkt .

veldig hyggelige jenter som jobbet ved hotellet . De utførte en utmerket service . Var veldig positiv. Et fantastisk basseng stort og fint , som ble rengjort hver dag . Jentene smilte hver gang vi så de . Blir og savne jentene på hotellet . Litt øde , men med scooter går det veldig greit . Foretrekker stillhet fremfor masse bråk og støy . Fikk senket skuldrene på en god måte . håper at rutinene med vedlike hold og rengjøring blir bedre , da hadde hotellet fått topp score

Gjennomførte opphold i april 2024

Viser 1 – 2