2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Chania
  4. Hotellrecensioner Phalasarna
Grekland Phalasarna Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kavousi Resort Gästbetyg: 9,4

”Väldigt god frukost, bra variation”

• ”Underbar utsikt! Välstädat och mkt fint rum. Skön säng.”

• Diamond Star Hotel Gästbetyg: 9,2

”Nytt fräscht,fantastisk utsikt,skön pool god frukost”

• Panorama Hotel Gästbetyg: 8,6

”Fantastiskt läge. Trevlig personal. Härlig utsikt från poolen.”

• Petritos Rooms and Studios Gästbetyg: 9,6

”Fint och fräscht, lugn omgivning.”

• Panorama Hotel Gästbetyg: 8,6

”Läget utsikten bra pris”

• Adam Gästbetyg: 8,7

”Allt. Havsutsikt, Bekväma sängar, Faciliteterna bla kyl och vattenkokare. Välstädat. Restaurangen med god mat och fantastisk utsikt”

• Adam Gästbetyg: 8,7

”Bra utsikt. Nära till stranden.Nära supermarket. Mycke bra mat på Tavernan.Trevlig personal.”

• Falasarna Bay Gästbetyg: 8,8

”Nyrenoverad hotell med fantastiskt läge intill havet. Finaste utsikten från balkongen och terrassen där man får sin frukost serverad. Helt ok frukost.”

• Hotel Plakures Gästbetyg: 8,8

”Det här hotellet är en bra anledning att komma tillbaka till Kreta för. På våran 15 dagars resa på Kreta valde vi 3 Hotel. Den här var utan tvekan den bästa av de tre. Hotellet drivs sedan flera generationer av en mycket vänlig grekisk/tysk familj. Anläggning är en oas, många träd, mycket skugga och kärlek i detaljerna. Poolen är jättetrevlig med bra djup och storlek och bjuder även på en fin barnpool. Från poolen har man en bra utsikt över Falassarna Beach som ligger 400m bort. Stranden har mjuk klarblå vatten och fantastiskt sand. I närheten till hotellet finns flera bra restauranger och strandbarer samt en affär. Vi hade hyrbil och körde till Chania Hamn för en kväll, samt till Elafonissi (cirka 1,20h). Hotellet hjälpte oss med bokning av en båttur till Balos (en annan mycket fint strand, 50min med båten från Falassana) Maten vid restaurangen - både den utsökta frukosten och samt kvällsmat var mycket god. Så ja, vi kan verkligen rekommendera detta ställe.”

De 30 bästa hotellen i Phalasarna