2. Opinions d'hotels de Sri Lanka
  3. Opinions d'hotels de Polonnaruwa District
  4. Opinions d'hotels de Polonnaruwa
Sri Lanka Polonnaruwa Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Tishan Holiday Resort Puntuació: 9,4

"El tracte del noi de recepció és exquisit: sempre estaven disposat a ajudar-te. També els esmorzars, són molt abundants i bons."

• ARANI HOMESTAY Puntuació: 8,6

"Tenen només una habitació que és gran i acollidora, està força neta. El terra de màrmol es veu molt net, i el lavabo també, amb aigua calenta i bona pressió. La família en general és molt amable, el propietari ens va portar amb el tuktuk a comprar les entrades per les ruines i a llogar les bicis (les dues per 1500rupies), a més ens va dir que podiem retornar-les al mateix hotel, també ens va ensenyar un lloc per veure el sunset. Ens van fer un sopar súper complet per 3000 rupies dues persones. Estava tot boníssim, el millor de tota l’estada. Aire acondicionat i ventilador, molt necessaris pels 40 graus que hi havia."

• Thisal Guest House Puntuació: 8,3

"La familia és un encant i la Suni cuina molt bé. Si teniu qualsevol dubte us ajudaràn amb el que faci falta. En Kelum ofereix safaris i això sí que va ser una aventura."

• Tishan Holiday Resort Puntuació: 9,4

"L'hotel es correcte. Te un jardi molt gran i una piscina molt decent. El personal es agradable i molt disosat a ajudar en tot el que calgui."

• Kumari Guest House Puntuació: 9,5

"Ens ha agradat tot!!! - La familia super hospitalària i amable. Cuiden els detalls i això és d’agrair. Ho tenen tot molt net i sempre estan pendents de que estiguis a gust i que no et falti de res. - El lavabo es comparteix, però com hem estat sols tota l’estada ha sigut per nosaltres. Igualment, el tenen molt net també. - El menjar boníssim. Hem fet tan sopar com esmorzar i ens ha encantat. Una nit ens van deixar fer servir la cuina perque necesitavem aigua calenta i van ser super amables. - A més, el fill ens va ajudar a planificar totes les nostres activitats i ens va acompanyar a algunes. Ens va donar molts bons consells. Gràcies a ell ha fet que aquesta estada sigui fantàstica! - Ens van llogar bicicletes ells mateixos per poder anar fins a la ciutat antiga de Polonnaruwa - Ens han portat fins a l’estació de tren, ja que l’allotjament està una mica lluny. Ha sortit tot maravellós. Moltes gràcies familia!! No us oblidarem :)"

• Radha Tourist Home Puntuació: 9

"Els amfitrions, en especial. Han estat molt atents en tot moment i qualsevol cosa que necessitàvem ens l’aconseguien amb molta predisposició i amabilitat. Un plaer trobar-se amb gent així!"

• Thisal Guest House Puntuació: 8,3

"molt a prop dels temples"

• Thisal Guest House Puntuació: 8,3

"Tracte de 10. Vam sopar allà i va ser espectacular. La mare cuina increiblement bé. Vam fer el safari amb ells i va ser una super experiència, vam estar sols. Per repetir!!!"

• Thisal Guest House Puntuació: 8,3

"El menjar que ofereix la mama de la casa és excel.lent, sense espècies. En Kharu fa safaris al parc nacional de Madhuru Oya. Nosaltres en vam gaudir moltíssim. Molt respectuós amb els animals. No va als llocs massificats de jeeps. Nosaltres només vam veure un altre cotxe en tot el safari. Del tot recomanable."

• "Lloc tranquil. Menjar molt bo."

Els 30 millors hotels de Polonnaruwa