2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Salzburg (deelstaat)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Saalbach-Hinterglemm
  5. Beoordelingen van Apartments Niederseer

Beoordelingen over Apartments Niederseer

Glemmtaler Landesstraße 613, 5753 Saalbach-Hinterglemm, Oostenrijk

#1 van de 217 vakantiewoningen in Saalbach-Hinterglemm

Gebaseerd op 31 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 1 augustus 2024

Een fantastische vakantie gehad!
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

We werden heel vriendelijk ontvangen door Meneer Hans. Het appartement was supermooi! Ook was het erg netjes en schoon. Ook was de inrichting super en uitgebreid. De badkamer is heel luxe. We hebben genoten van de regendouche en het feit dat je de radio ook aan kon zetten. Ook het balkon was heerlijk. Onze dochter heeft veel in de schommelstoel gezeten. Hans is heel behulpzaam. We hadden even problemen om de jokerkaart digitaal te krijgen en hup Hans had ze zo uitgeprint. Alles is in de buurt. Ook heb je door het appartement heen leuke uitspraken! Ook in elke kamer een tv waar je gewoon Netflix e.d. kan streamen. Handig voor de kinderen. We raden Niederseer zeker aan! 😁 Ook zit alles in de buurt wat heel fijn is. We vonden het zo leuk dat we tijdens ons verblijf al hadden gekeken voor volgend jaar! En we waren Saalbach net uit onderweg naar huis en de boeking in de auto vastgelegd. We kijken er nu al naar uit!

Verbleven in augustus 2024

• Beoordeeld op: 23 juli 2024

Top

Niets op aan te merken.

Prachtig appartement op een toplocatie, op wandelafstand van centrum Saalbach. Vriendelijke en enthousiaste ontvangst door gastheer Hans. Wij komen nog terug!

Verbleven in juli 2024

• Beoordeeld op: 15 juli 2024

Helemaal niets!

Super fijne ontvangst door gastheer Hans. Zeer mooi tot in de puntjes afgewerkt appartement (Berndkogel) en van alle gemakken voorzien. Super netjes. Sauna in kelder (geen gebruik van gemaakt) maar ook daar tot in de puntjes verzorgd. Supermarkt op loopafstand (nog geen 10 minuten). Centrum Saalbach (met restaurants, winkels en 2 liften) ook makkelijk bereikbaar via of hoofdweg of via promenade (mooier lopen). Hinterglemm is cq 40 minuten lopen en ook via de promenade. Wij zijn hier een week verbleven en het was top. Via deze weg Hans bedankt.

Verbleven in juli 2024

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Veel waar voor een zeer schappelijke prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

Eigenlijk niets. De prijs kwaliteit is erg goed.

De kamer is werkelijk prachtig en goed verzorgd. Hans, de eigenaar, is een erg aardige en behulpzame man. Eerste keer dat ik niet achteraf nog schoonmaakkosten moet voldoen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Geweldige accommodatie, van alle gemakken voorzien.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

Het enige nadeel van de locatie is dat je met de skibus moet naar de liften, lopen op skischoenen is net te ver. En de skibussen in Saalbach zijn niet de beste van Oostenrijk: ze rijden onregelmatig, niet lang door en je moet er best lang op wachten. Daar kan Niederseer niets aan doen, maar wel belangrijk om te weten. Zeker als je op tijd staat om op tijd op de skilessen te zijn van je dochter,

Op een prima locatie gelegen hadden we echt een prachtig en heel goed uitgerust appartement. De inrichting is stijlvol en heel functioneel, je bent van alle gemakken voorzien. De host en eigenaar woont zelf in het huis en is voor alles beschikbaar - en helpt je graag op weg. Dit appartement is echt een aanrader voor 'wie het niet beroerder wil hebben dan thuis'. Kleine bonus: er staan overal hele leuke korte teksten verstopt in het appartement. De leukste op het toilet: 'Please remain sealde during the entire performance.' Saalbach is natuurlijk een geweldig skigebied, dus je hebt alles wat je wilt.

• Beoordeeld op: 1 november 2023

Fijn en gezellig appartement met ruim balkon. Complete inrichting. Prima verblijf gehad!
    • Met huisdier
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Ventilatiesysteem voor badkamer werkt onvoldoende. Badkamer blijft lang vochtig waardoor muffe geur ontstaat.

Appartement was nieuw, modern en met zorg ingericht. Het enige wat ontbrak was een theepot :-) Gebruik van sauna was een heerlijke bonus. Zeer vriendelijke en attente gastheer.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Fantastisch!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

We hebben onlangs een fantastisch verblijf gehad in appartement Niederseer en we kunnen niet genoeg benadrukken hoe geweldig onze ervaring was. Vanaf het moment dat we aankwamen, voelden we ons verwelkomd door eigenaar Hans en zijn zonen, die absoluut super gastvrij en buitengewoon vriendelijk waren. Hun warme ontvangst zorgde ervoor dat we ons meteen thuis voelden. Het appartement zelf was ronduit indrukwekkend. De aandacht voor detail en de hoge kwaliteit van de afwerking waren duidelijk merkbaar in elke hoek. Het was niet alleen brandschoon en netjes, maar ook verrassend compleet uitgerust. Alles wat we nodig hadden, was aanwezig, wat ons verblijf des te comfortabeler maakte. Een ander hoogtepunt van het verblijf was de prachtige ligging van het appartement. Met de supermarkt op slechts een paar honderd meter afstand was het gemakkelijk om boodschappen te doen voor ons verblijf. Bovendien was de bushalte letterlijk voor de deur, wat het verkennen van de omgeving zeer handig maakte. Al met al kunnen we appartement Niederseer ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een perfecte vakantiebestemming. De gastvrijheid van Hans en zijn zonen, gecombineerd met het schone, nette en compleet uitgeruste appartement, maken het een uitstekende keuze voor een onvergetelijk verblijf. We kijken er al naar uit om terug te keren naar deze prachtige plek in de toekomst!

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Aan het appartement helemaal niets. Het was alleen jammer dat veel gesloten was. Ik zou dan ook mensen willen adviseren niet in april naar saalbach te gaan. Tenzij je alleen wil wandelen. Restaurants en fietsen zaken zijn allemaal gesloten in april. En dit is op Google niet te zien. Dus wees gewaarschuwd.

Het appartement was geweldig. Alles was nieuw. En zeer smaakvol ingericht.

• Beoordeeld op: 22 maart 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Geweldige prijs/kwaliteit op een mooie locatie met skibus voor de deur naar zowel Saalbach als Hinterglemm. Alles heel nieuw, netjes en modern. Host was zeer vriendelijk en maakte duidelijk dat we met al onze vragen bij hem terecht konden. De slaapbank werd meer ervaren als een bed die tot bank kon worden omgetoverd in plaats van een bank die tot bed kon worden omgezet. Verder was de douche echt geweldig en de keuken bevatte alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2023

fantastisch

zeer schoon, locatie

• Beoordeeld op: 4 maart 2023

prachtig appartement, fijne ligging

alles was gewoon uitstekend

prachtig appartement, locatie top! komen al jaren in het gebied( saalbach/hinterglemm ) dit was de 1e keer in appartement Niederseer, de volgende vakantie volgend jaar is ook al geboekt!

• Beoordeeld op: 29 januari 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

De bus mocht half uur eerder komen

Lux appartement

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

Erg mooi appartement

• Beoordeeld op: 1 januari 2023

fantastisch
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

vriendelijk onthaal, sfeervol, schoon en zeer volledig appartement met veel bergruimte.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer met Terras

Hagelnieuw appartement. Schoon en fris. Luxe afgewerkt en aan alle details gedacht.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Fantastisch!!!
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Super mooie accommodatie! Ligging is super dicht bij de bushalte. Bij aankomst lagen de handdoeken klaar. Hans is een hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. We waren er in zomer 2022 maaar we komen zeker nog een keer terug in de winter! Top week gehad.

• Beoordeeld op: 20 juni 2022

Perfect! Komen hier zeker terug
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

Perfecte ligging, het appartement is super schoon en leuk ingericht met een mooie badkamer. Wij kwamen hier om te mountainbiken en het is handig dat je je fiets kan wassen bij het hotel, kleding kan wassen, rekje om kleding op te hangen op het balkon. Je kan zelfs muziek afspelen in de badkamer via bluetooth, Netflix op tv. Kortom, overal is over nagedacht.

• Beoordeeld op: 1 april 2022

Een absolute aanrader
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer met Terras

De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed. Voor een hele vriendelijk prijs verblijf je in een erg mooi appartement voorzien van echte alle gemakken. Het gehele complex is schitterend verbouwd en straalt echt luxe uit. Er is duidelijk gekozen voor kwaliteit en veel aandacht besteedt aan details. Bonus: de sauna (gratis te gebruiken) in het souterrain is erg fijn na een lange dag skiën. Het appartement ligt misschien net iets buiten Saalbach, maar de ligging is meer dan prima: De supermarkt is op loopafstand, bushalte pal voor de deur en ook Saalbach is prima te belopen. Kortom: een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

fantastisch!
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

accommodatie is wel wat ver uit het centrum. maar de skibus stopt voor de deur en Saalbach is 10 min lopen.

Accommodatie was voorzien van alles! van vaatwasblokjes aanwezig in de keuken tot goeie föhn en heerlijke douche in de badkamer. de sauna was ook heerlijk. bedden waren goed (ook de slaapbank).

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

super! ganz neu

• Beoordeeld op: 3 maart 2022

Een super en luxe appartement met een uitstekende ligging en vlak bij de pistes.
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Balkon

De ontvangst door de eigenaar Hans was erg aangenaam, warm en vriendelijk. Hans is erg behulpzaam. De appartementen zijn heel nieuw en zijn pas vier maanden in gebruik. Ze zien er echt heel luxe uit en van alle gemakken voorzien. De appartementen zijn zeer stijlvol ingericht met goede WiFi. De bedden zijn fantastisch. De keuken ziet er mooi uit en bevat alles wat nodig is. Zoals een afwasmachine, magnetron, oven, koelkast en koffieset apparaat. De badkamer is super en stijlvol ingericht. De douche heeft diverse douchekoppen. Er is een fraai en gescheiden toilet. Er is muziek in de badkamer die je kunt inschakelen. Handdoeken worden regelmatig verschoond. Je hebt een mooi balkon met tafel en stoelen. Je skimateriaal wordt in een speciale kast geplaatst met een slot. Je hebt een eigen parkeerplaats. De ligging is heel goed. Vlak bij de pistes en centrum. Kwartier lopen naar centrum. De skibus stopt vlak voor de deur. Supermarkt is vlak in de buurt. Kortom echt een super appartement waar wij van hebben genoten. Alles klopt en daarom een dikke 10.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 6 februari 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer met Terras

proper, modern, alle luxe aanwezig.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 21 januari 2022